آزمایش کرونا در منزل

آزمایش کرونا در منزل ایمن و مناسب است. شما می توانید بدون نیاز به ایجاد اختلال در برنامه خود، نتایج را به سرعت دریافت کنید، همچنین از قرار گرفتن غیر ضروری در معرض ویروس در مراکز آزمایشگاه خودداری کنید.

پاسخ های سریع قبل و بعد از سفر: با دانستن اینکه سالم هستید با آزمایش قبل و بعد از رسیدن به مقصد سفر کنید. با آگاهی از زمان قرنطینه در صورت بیماری احتمالی ، از شیوع Covid-19 جلوگیری کنید و در صورت گرفتن ویروس در راه سفر ، از انتقال آن به خانه خودداری کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر پیرامون آزمایش کرونا در منزل ،نحوه ی انجام آزمایشات کرونا در منزل و اطلاع از قیمت آزمایش کرونا در منزل بر روی لینک زیر کلیک کرده و با کارشناسان ما تماس بگیرید.

تجربه بهبود یافته برای فرزند شما: آزمایش pcr بینی می تواند برای کودکان خردسال دردناک باشد. آزمایش در خانه به این معنی است که این آزمایش در یک محیط امن ، راحت و آشنا انجام می شود، بنابراین فرزند شما در طول آزمایش خود استرس و نگرانی کمتری خواهد داشت.

حفظ حریم خصوصی: یکی از بزرگترین مزایای آزمایش کرونا در منزل این است که آزمایش ها خصوصی و محرمانه هستند و ایده آل برای کسانی که نیاز به محدود کردن قرار گرفتن در معرض عموم دارند.

ملاحظات تحرک و یا دسترسی: از آنجا که مجبور نیستید خانه خود را ترک کنید ، آزمایش کرونا در منزل برای هر کسی که ممکن است مشکلات حمل و نقل یا عوارض تحرک و یا دسترسی داشته باشد ایده آل است. خدمات در خانه دارای مزایایی است که کیت های آزمایش کرونا ارائه نمی دهند. این خدمات توسط یک متخصص پزشکی انجام می شود تا بتوانید مطمئن باشید که آزمایش شما به درستی انجام شده است. پرستار شما در وقت شما صرفه جویی می کند و بدون دردسر مواد آزمایش را به آزمایشگاه ارسال می کند. پرستار شما همچنین یک مشاوره برای توضیح نتایج آزمایش شما و ارائه توصیه هایی در مورد مراحل بعدی احتمالی در صورت مثبت بودن آزمایش شما ارائه می دهد.

دو نوع آزمایش وجود دارد که می تواند عفونت فعال Covid-19 را تشخیص دهد ، که هر دو را می توان توسط یک متخصص پزشکی در خانه شما انجام داد:

۱. آزمایش PCR آزمایش PCR شایع ترین و دقیق ترین شکل آزمایش کووید -19 است. به این معنی که احتمال دریافت نتیجه مثبت یا منفی کاذب کمتر است. آزمایش PCR مایعات جمع آوری شده از پشت حفره سینوس شما را برای مواد ژنتیکی متعلق به ویروس کرونا را تجزیه و تحلیل می کند.

۲. آزمایش آنتی ژن (همچنین “آزمایش سریع” نامیده می شود) آزمایش آنتی ژن نمونه ای از مایعات جمع آوری شده از حفره سینوس یا گلو را برای پروتئین های خاصی که در سطح ویروس کرونا واقع شده است ، تجزیه و تحلیل می کند. تست سریع دارای نرخ منفی کاذب کمی بیشتر از آزمایش PCR است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس
خانه
واتساپ
فروشگاه